Novi Sad
05.02.2014.
13:50 > 14:04
Dom zdravlja Novi Sad demantovao je tvrdnje Novosađanke Branke B. da je ona 400 puta zvala Kol centar i da nije dobila vezu.
  • 12.02.2014 21:26
    ja
    ako cete iskreno,kad god sam zvala call centar DZ ja sam ga i dobila,a sad sto se tice direktno ordinacija to je druga prica.Te sestre imaju toliko posla tamo da stvarno ne mogu da stignu i na telefon da se javljaju.Sve u svemu mislim da nije resenje direktan lokal vec je sve trebalo da radi call centar.
  • Гариша

    07.02.2014 10:02
    Не могу да верујем, госпођа је, дакле звала 400 + 232 = 855 пута! Страшно. Војводина република!
  • SS

    06.02.2014 18:57
    Da, na kraju (nakon 5-10 godina) će nažalost ostati samo "call centar".
  • 06.02.2014 13:25
    Šta vidim kao čitalac 021?
    Dato je previše podataka. Dovoljno bi bilo da su napisali samo ovo: uvidom njen u el. karton, ustanovili smo da nije uput dobila juče nego prošle godine.
  • nada dobrić

    06.02.2014 08:23
    Zaštita podataka
    Dom zdravlja Novi Sad je objavio podatak iz nečijeg zdravstvenog kartona ????????????Dobro, pa šta je ovo?
  • svasta

    06.02.2014 08:19
    @Nstehnol
    I sta ti kao citalac 021.rs vidis iz tog kartona?

    Znas li ko je Branka B.? Od cega boluje? Sta je to objavljeno sto zadire u privatnost?

    Jedino ako ljudi smatraju da zdravstvene ustanove ne bi smele da imaju pristup zdravstvenim kartonima.

    Sve se svodi na klasicno lupetanje, nista nije objavljeno vec pogledan obican log da se vidi kad je zvala.
  • 06.02.2014 07:20
    Telefonista iz Pozege
    Nesto ovde nije u redu
    U 11:20 do 13:18 ima ukupno 118 minuta.
    Pa ispada da je zvala na manje od minuta?
    Ajmo dalje.
    Da je zvala pogresan broj, onda kol centar to ne bi zabelezio.
    Broj koji je ona zvala je bio povezan u telefonski sistem Doma Zdravlja (DZ u daljem tekstu)
    Ona je zvala pogresan LOKAL a ne broj - konkretno , to je lokal sa produzenim biranjem, sa direktnim biranjem.
    Ako je sve u redu sa centralom onda bi posle nekoliko nesupsesnih pokusaja da se uspsotavi veza (nekoliko zvona), poziv moreo da se preusmeri na centralu, tj na operatore...
    Broj koji joj je dat je u sistemu DZ jer ne bi znali da je ona toliko puta zvala broj...
    Posto znaju koliko je puta borj zvan, onda je definitivno zvan broj u DZ a ne pogresan broj.
    Dakle o cemu se ovde radi???
    Kako znaju da je zvala 232 puta i to od 11:20 kada je tek u 13:03 sluzbenik digao slusalicu
    Pa joj ona üvalio drugi broj da zove.
    Dalje, sta je radila od 13:03 kad aje dobila broj na koji zakzauje, zasto je i dalje zvala broj za koji , po navodima DZ , ona i dalje misli da je broj za zakazivanje...
    (Jos 15 minuta, ona posto je dobila broj, prema navodima DZ i dalje zove pogresan broj...)

    I OSNOVNO PITANJE:
    DA LI JE DZ APSOLUTNO SIGURAN DA NJIMA NIJE CENTRALA U KVARU?
    DA LI JE MOGUCE DA JE ZENA ZVALA DOBAR BROJ A DA JE CENTRALA POGRESNO SPAJALA...

    Da odgovorim onima koji ne znaju - da moguce je.
    Za neku iole opravdaniju analizu potrebno je uzeti podatke sa obe strane- koji broj je ona zvala i koji broj je zvonio (na koji broj je upucen poziv) i na koji broj je prosledjen poziv.
    Bez tih podataka, ovo je samo jos jedno u nizu saopstenja u kojima se kaze da je drzava dobra a da narod ne valja...

    Sasvim je moguce da se centrala razdesi. Sasvim je moguce da je operator dao pogresan broj. Moguce je i da je zena zvala pogresan broj...
    Ali to se onda kaze, ok, ispitacemo sta se desilo, zao nam je sto je doslo do ovoga....
    Pa vi ste tu zbog nas a ne mi zbog vas!
    A vi se jos vredjate sto je zena ljuta jer nije mogla da vas dobije!!!
    Pa sta hocete?
    Pa mi ne idemo na olimpijadu, pa da treba da se kvalifikujemo - mi hocemo da idemo kod lekara, vase je da to organizujete da sto pre dodjemo, a ne da se izdirete na nas, da se ponasate kao da ste posebna kasta...
    Sram vas bilo!!!


  • kica

    06.02.2014 06:36
    Ajde sad ako neko ima trik kako se zakazati u Kamenici telefonom da mi otkrije. Od ponedeljka zovem svaki dan po 50 tak puta ili je zauzat broj ili se niko ne javlja. Samo ne recite da je pogresan broj,provereno je tacan!!!NE JAVLJAJU SE UGLAVNOM NIGDE NI U ZOV NI NA NOVOM NASELJU...
  • Jasmina

    06.02.2014 01:38
    Sramota za DZ!
    Isto sam prošla.
    S tim što sam zvala sa mobilnog, i svaki put kad se javio govorni automat, skinut mi je kredit. Tako da sam nakon sat i po vremena imala 400 dinara skinutog kredita… Zapitala sam se, da li dom zdravlja ima neki ugovor sa mobilnim operarterima?… Sramota zaista. Ne može se zakazati pregled, a pri tom skidaju kredit i uzimaju novac. Inače zvala sam dom zdravlja na Limanu.
  • 05.02.2014 21:02
    "Toliko nelogičnosti, nezakonitosti i bahatosti u izjavi DZ. Kako može biti "pogrešan broj" ako je to broj njihove ambulante i njihovog lekara?"


    Tako što se svi brojevi koji počinju sa 4879 preusmeravaju na centralu Doma zdravlja, a ostale tri cifre su broj lokala. Neki od tih 1000 brojeva nisu iskorišćeni (ne postoji telefon povezan na njih), ali softver telefonske centrale beleži pozive upućene na njih. Moguće je da je zvala neki od tih brojeva, dakle da je greška bila u poslednje tri cifre.

    Ja ne znam šta se zaista dogodilo, samo odgovaram na pitanje kako je to moguće.
  • a

    05.02.2014 20:49
    Postovani .
    Zasto se niko ne zapita zasto je ordinacije doktorke koja je na odmoru prazna , zasto na njenom mestu nije neki drugi internisa .

    Odgovor prost nema kadra , nema novca za nove lekare.
    Zapitajte se ko ce vas leciti za 5/10 god
    kad srbija danas izdvaja manje od albanije po glavi stanovnika za zdravstvo.

    Budite srecni sto imate i ovakav zdravstveni sistem i sto jos bilo sta funkcionise pa i call centar
  • igor

    05.02.2014 20:32
    njoj su dali br. od doktorke koja je na godišnjem... znači da ej ona svakao zval agde treba, jel tako? mislim niej je niko upozorio da tu nem anikoga. kako god bilo, meni su jednom isto dali br. ordinacije očnog lekara, dečjeg lekara za ćerku, i, tako sam i ja potrošio nedelju dana zivkajući taj br. nisam 400 niti 200 al sam bogami jedno 5-6x svaki dan zivkao u razno vreme i ništa. te sam ja sa ćerkom n akraju otišao tamo njima na ruke.
  • 05.02.2014 19:51
    Farsa i zamajavanje
    Toliko nelogičnosti, nezakonitosti i bahatosti u izjavi DZ. Kako može biti "pogrešan broj" ako je to broj njihove ambulante i njihovog lekara? Sami su priznali da se zakazuje lično kod lekara. To "lično" znači i telefonom da se raspitate kad radi! A čisto sumnjam da im svaka linija ima identifikaciju koja pamti 230 brojeva??? Posebno, odakle im pravo da zaviruju u zdravstveni karton i to javno objavljuju??? Pitanje za DZ je da li dotična dr. ima rešenje o godišnjem odmoru, da li to piše na ordinaciji i ko je menja u takvim slučajevima.
  • Neko

    05.02.2014 19:43
    Da li je to zvala za psihijatriju?! Ako nije htelo 1,2,3,4...20...50... Pa izgleda se nece nista promeniti do 400tog poziva.
  • Deki

    05.02.2014 19:35
    A 168 puta je zvala pravi broj? Iniko se nije javljao? Pa da, šta je 168 puta???
  • Gala

    05.02.2014 19:32
    Suština je da nije zakazala pregled.
  • Marilyn

    05.02.2014 18:43
    @Ljiljana
    dobro, smaras...
  • 05.02.2014 18:33
    ....
    u 13:18 je bio zadnji poziv, a samo 10 min posle toga je dosla II smena. A ko je radio u prvoj smeni u toj kancelariji, kad mu je zvonio telefon od 11:20? ili ta kancelarija ima samo II smenu?

    Operater joj dao drugi broj (i rekao joj evo vam broj al vam i ne treba, morate licno doci ????)

    Meni ovde mirise na neku mucku, a tek ovo sto objavljuju kada je bila kod doktora, pa to bi vec tuzilastvo trebalo da reaguje. (ili mozda deljenje samara pacijentima spada pod zakletvu doktorsku)
  • Pa?

    05.02.2014 18:20
    Kakogod bilo - ne valja
    Primer: treba da zakažem kod ginekologa jer mi je otkrivena (sistematski pregled) sumnjiva cista. Kol centar mi daje broj na koji da zovem i smenu u kojoj radi moja lekarka. Pošto se niko na taj broj ne javlja iz 15 pokušaja, odlazim do ambulante, uredno sačekam u redu da bi mi sestra rekla da ne mogu da zakažem jer lekarka taj dan radi ultrazvuk. Sutradan dobijem telefonom, i kažu mi da nazovem polovinom februara da tek onda zakazuju za mart. Danas sam zvala kod drugog lekara, i zakazala za 24. februar, što je mnogo bliže. Ne razumem ovaj sistem, pre bih došla do lekara da sam poranila i čekala, a ovako... mož' umreti dok se dočepaš ordinacije!
  • 05.02.2014 18:02
    za Titralo - kol centar
    Blago Vama, Vi ste verovatno jedan od retkih.
    Moje iskustvo sa kol centrom je vrlo negativno, jedne prilike kada sam trebala ići na pregled kod ginekologa posle sat vremena zvanja, ili je zauzet broj ili se niko ne javlja, konačno se javio NEKO i rekli su mi da oni ne zakazuju preglede kod ginekologa, već da moram zvati direktno, naravno opet posle sat vremena zaludno potrošenog vremena, otišla sam direktno u ambulantu, besna, na moje pitanje što se niko ne javlja na telefon, pogledale su me kao da sam pala s Marsa i rekle mi da moram biti uporna jer bože moj, imaju puno trudnica i ne mogu da stignu da se jave na telefon. Tog momenta u hodniku nije bila ni jedna trudnica. I onda se čude što nemaju dovoljan broj pacijenata...
    Inače idem u državnu ambulantu samo kada mi treba uput "za dalje".
  • Steva-NS

    05.02.2014 17:47
    Džaba demanti,svi znamo kako je dobiti Kol-centar,i zakazati pregled.Po sistemu:što propusti Deli-Radivoje,to dočeka mali Radojica ...
  • branko

    05.02.2014 17:45
    pacijent
    kOJI olosi! Treba ih tuziti i za obavestenje iz kartona i za nerad!
    Kao prvo zasto ste joj dali broj nekog ko NE RADI! I prvi put cujem da se daje broj doktorke za zakazivanje a ne sestre. Jel ona treba da sanja ili gleda u pasulj kad vi radite ili ste NA GODISNJEM ODMORU! Sto ste joj dali taj broj onda!?!!
    Lezilebovici i hohstapleri.
  • Osoba M

    05.02.2014 17:30
    Jel oni misle da ce nas, koji redovno zovemo, nekako sad ubediti da smo mi svi ludi? Pa da bi se zakazao pregled kod oftamologa, mora se zvati prvog u mesecu, od (na primer) 7 ujutru. Zakazuju se termini za naredni mesec i, gle cuda, prvo se ne moze dobiti veza, a onda kada se oko 8-9 i dobije, izveste vas da su svi termini zauzeti i da pokusate naredni mesec! Da ne spominjem da za nesto ozbiljnije ili zakazuju preglede za 3 meseca, ili vam kazu sve je zauzeto probajte za mesec dana.
  • vesa

    05.02.2014 17:13
    nema nama spasa!
  • Ja

    05.02.2014 16:44
    Bilo je to ovako...
    Leglo neradnika i muljatora.
    Danas je 05.02. 2014 a polovinom decembra 2013 god. izabrani lekar mi je "dao" elektronski uput za U.Z. abdomena , evo jos me niko zvao nije.
    Prosli put (pre 2 godine) imao sam pisani uput, pa sam posle trideset dana prvo zvao zastitnika prava pacijenata koji to ustvari nije i koji mi je predlozio da uradim u dopunskom radu uz novcanu nadoknadu,sto sam naravno odbio. Trazio sam potvrdu da oni u domu zdravlja ne mogu u zakonskom roku od 30 dana da to urade sto su takodje odbili.
    Onda sam kontaktirao RTV Vojvodine i ispricao im slucaj. Dva dana posle toga kontaktirali su me iz doma zdravlja i to je bila SUBOTA da mi zakazu za utorak ako mi to odgovara.
    Mislim da je sav komentar suvisan.
  • nstehnol

    05.02.2014 16:42
    @Svasta
    "uvidom u elektronski karton Branke B."

    Evo OVAJ karton se spominje.

    Nadam se da će ih gospođa tužiti za povredu privatnosti.
  • Pokac

    05.02.2014 16:41
    Tehnologija je cudo
    "Broj telefona koji je pacijentkinja zvala, u periodu od 11.20 časova, ne 400 nego 232 puta, je broj telefona ordinacija doktorke koja je na godišnjem odmoru, a poslednji poziv upućen na taj broj je u 13.18 časova, a samo deset minuta posle toga je počela sa radom druga smena"

    Znaci oni znaju i koga je geskom zvala, i kad tacno, i koliko puta. Jedino niko ne zna da podigne slusalicu kada telefon zvoni 200 i kusur puta. (a svaki taj put "zvono" se oglasi recimo deset puta). Ali nema nikog... I onda pocne druga smena. Da li je to neka igra reci? Smena koga ili cega, ako prethodno niko nije radio? S druge strane, u novinama stalno citamo kako su lekari preoptereceni, sto je, je l te, i razlog uvodjenja kol centra i cele price oko zakazivanja.
    Sve i da je ta zena pogresila, sve i da je zvala nenormlan broj puta, svako ko je pokusavao da dobije kol centar zna da je to, veoma cesto, avantura dostojna Indijane Dzonsa
  • svasta

    05.02.2014 15:53
    sta se desava?
    kakve to podatke iz kartona ljudi spominju u komentarima? jel mi citamo isti tekst?

    Pre ce biti da se pljuje samo da bi se pljuvalo...
  • 05.02.2014 15:52
    Kol centar je nesto najnefunkcionalnije sto postoji u univerzumu celom!
  • Titralo

    05.02.2014 15:32
    kol centar
    Nikad nisam iskusio ovako nešto.
    Ja kada sam trebao da idem na ultrazvuk, kod izabranog lekara sam se prijavio za to i zvali su me posle 2 dana telefonom da mi kažu kada ću moći da dođem na UZ, i bio sam na redu u zakazani minut.
    Sve prošlo glatko.
  • Vex

    05.02.2014 15:32
    ...
    E sad može da vas tuži na osnovu javno iznetih podataka iz njenog kartona.
  • hmm

    05.02.2014 15:24
    Ahahaha
    Bitno da sam ja dobio gomilu minusa kad sam prokomentarisao da sumnjam da je prica istinita.

    Mislim, zvati 200 puta neki broj, a ne zapitati se da li nesto nije u redu...
  • Sister

    05.02.2014 15:18
    Eto kako umiru prava pacijenata
    Oni su izvrsili uvid u njen elektronski karton i o sadrzaju istog obavestili svakog ko cita vesti na portalu 021.Osobu koja sastavlja ovakva obavestenja poslati u Dom mentalnog zdravlja, prohodni su putevi prema Banatu!
  • Tiberius

    05.02.2014 15:13
    kako se dom zdravlja usudjuje da privatne podatke iz kartona iznosi u javnost? ti podaci treba da su zasticeni a ne da se koriste u potkusurivanju preko medija
  • Marko

    05.02.2014 15:10
    Cekaj, cekaj.... Nesto ovde smrdi... Ako je ona zvala kol centar i dat joj je taj drugi broj, onda ona nije zvala pogresan broj nego ispravan. Kao drugo, zasto joj je dat taj broj kad je doktorka na "odmoru"?? Nemoj da se folirate... Treba da se stidite, zavlacite ljude za preglede i za onsnovnu zdravstvenu brigu, zato sto vas ili mrzi da radite ili kako bi dosli u privatnu ordinaciju! SRAM VAS bilo!!! Najgore zdravstvo u celoj evropi imamo!!!!
  • bz

    05.02.2014 15:05
    bz
    Ko tu koga laze :D
  • ns

    05.02.2014 14:59
    svejedno ionako niko ovde nije zbog lude babe nego zbog vaših fix ideja o odabranim doktorima, zakazivanjima (čast izuzecima), normama i glupostima, idite malo napolje gospodo vidite da su domovi zdravlja DOMOVI ZDRAVLJA a ne domovi birokratije, političke administracije i nadmudrivanjina na sudovima o brojevima i decimalama!!!
  • mile

    05.02.2014 14:46
    Eto vam razlog zasto postoji call centar. Da bi se domovi zdravlja ogradjivali od svake odgovornosti i branili od potencijalnih tuzbi.
  • љубица

    05.02.2014 14:43
    и каква је разлика,па нас све малтретира кол центар и свако ко подржава ову накарадност од закона.нека се стиди свака гњида од свих који се подсмевају
  • Marko

    05.02.2014 14:43
    I hejteri...
    Šta ćemo sad?
  • Ljiljana

    05.02.2014 14:39
    Eto! A, sta sam vam ja rekla?! Njima verujem. (Nisam ni u kakvoj vezi sa domom zdravlja da bih ostavila pozitivan komentar)
  • 05.02.2014 14:38
    bla bla
    Kad se preoptereti linija softver prebaci na 988 koji prijavi da je pozvan pogrešan ili nepostojeći broj...
    I uostalom zašto neko ko je već u ustanovi nema pravo da zakaže odmah pregled nego mora da zove, zašto je neko toliko ograničene misli uskih ideja pravio protokol
    Zašto ne postoji opcija ko je baš obavio pregled da može odmah lično da se zakaže a ko nije tu može i telefonom
    i sad ona izvadi svoj listing - kako ćete to komentarisati kad ispadne da jeste zvala dobar broj
  • mira

    05.02.2014 14:35
    jaka razlika
    Pa znaci 170 puta je zvala, u cemu je razlika
  • Buha

    05.02.2014 14:30
    Uuuuuu
    Sad kada žena izvadi svoj listing, pa pokrene kontra tužbu... Pa to će biti spektakl.
  • fox

    05.02.2014 14:27
    dobro
    232 puta je zvala pogresan broj ali je vas zvala 168 puta!!!!! pa zar je to normalno?????? ma gde je uopste normalno da se zakazuje lekarski pregled telefonom? sta ako neko nece da ima nikakav telefon?!
  • Nikola Pejić

    05.02.2014 14:21
    Nikola NS
    1-0 za call centar!
  • xy

    05.02.2014 14:12
    Hahhahahahahahaaaaaa

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna